Tusind tak for et vellykket arrangement – det levede virkelig op til vores forventninger.
Vi nød de skønne omgivelser, som gav en helt særlig ramme for et lidt anderledes afdelingsseminar med fælles madlavning over bål og aftenhygge i tipien. Derudover var geo challenge-udfordringen et stort hit. Jeg kan kun anbefale at skifte de traditionelle hvide konferencevægge ud med teltdug, bål og havørne.
Det var en fornøjelse at planlægge seminaret sammen med Tonny, der hele vejen igennem svarede hurtigt og var meget lydhør overfor vores behov. Vi kommer gerne igen 😊